HTML

Az Út

Három elszánt lányka probatétele.

Friss topikok

  • florikakiscica: Szia Zsuzsi! Mi van Veletek? Jól vagytok? Merre jártok? Remélem minden rendben! Én szerencsére... (2010.08.09. 19:38) Képek2
  • réka: És hazaértetek... Szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy gratulálok!!! Büszkék vagyunk rátok, ... (2007.09.03. 10:08) Képek
  • alqarame: Sziasztok Lányok! Nagyon sokat gondolunk Rátok, a Márti azt mondta, hogy a jövő vasárnap már Ti is... (2007.08.21. 15:33) Sziasztok
  • Vincenso: Luigi!!!!!!!! Annyit gondolok Rád!!!!!!!! Azért nem ostromollak sms-sel,mert nem akarlak megzavarn... (2007.08.05. 21:45) Párizs

Linkblog

2007.07.29. 22:53 mata

Képek

Kicsit tobbet kellett várni a második adag képekre,erről nem a csajok tehetnek,s nem is az én lustaságomról van szó.Spanyolhonban nem mindegyik géphez lehet hozzá férni,mivel altalában levannak zárva,de az a lényeg hogy kaptunk újabb képeket:))

képek itt->
Az Olaszok:    Katt ide
  

23 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://elcamino.blog.hu/api/trackback/id/tr87127898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mariska 2007.07.30. 13:58:16

De jól néztek ki! Hmm bár én is járhatnék ilyen szép tájakon! De én csak Veszprémbven jártam, ott viszont Kispálon voltam jee... Helyetted is hallgatok zenét Laukám. Mondjuk nouvelle vague-t:)
kitartást a kicsi csülkeiteknek a gyalogláshoz!

Laura 2007.07.30. 16:19:52

Szevasz maRis! meselj meg mi van otthon tobbiek?Mentek turazni Erdelybe?Elvezd ki a nyarat es hallgas sok jo zenet meg!Hianyzol!Puszi

mata 2007.07.31. 18:50:05

Szia Laura! Irtam Neked mail a Gmailos cimedre nezd majd meg ha meg nem tetted volna:)sok pussszz tobbieknek iss.

möRájá 2007.08.01. 18:24:27

Helló, na mesélek egy kicsit itthonról! Írtam egy mélt pár napja, de nem tudom hogy megkaptad-e. Szóval ide írok, ezt tuti hogy olvasod...
Köki hazajött épen és egészségesen, és rettentően élvezte Nápolyt. Többet róla nem mesélek, mert talán ő is fog ide írni:) Aztán. Tegnap találkoztunk Jetivel és Kökivel voltunk Budakeszin, meg aztán a Margitszigeten, és találkoztunk a Kelemen Marcival is úgy ám nem a Kis Nóriéval, hanem a másikka. És pénteken lemegyünk művészetek völgyébe eddig biztos hogy jön Köki, majd én utána Pécsre át, mert ott van Béla, Köki meg családi nyaralni. Aztán 8-án lesz a Jeti szülinapja, valószínűleg Nagymaros lesz, Kegyes Balival Kis Nórival, sajnos nélküled, de persze lélekben... Na aztán még annyit mesélek, hogy alakul a kirándulás, Tátra, Augusztus 10-12 Bence és Bali meg én vagyunk eddig, Kökit nem engedik el, a többiekkel még beszélünk addig.
Bence egyébként evezőstúrán van az évfolyamtársaival.
Ja igen, és Bernátról nem tudunk semmit:-(
Jajj azért itt minden szép és jó, csak akkor lenne jobb, ha itthon lennél. :)
Mesélj te is bővebben, minthogy hol vagytok éppen!
:)))és tudod Laum, ha nincs jókedved...
FÜTYÖRÉSSZ!!!
pás:)

kökesz 2007.08.01. 19:39:54

Szijjasztok!!!!
Drága Lau!!!Minden kedves osztálytársam üdvözöl!!!DE főként az Annababa, és nagyon sajnálja, hogy nem tudtatok beszélni!
Nápoly...hát....marha jó volt!!!!!többet majd még mesélek, bár az elöttem író drágalátos egyén(hogy egyem a szívét!!!)mér mindent leírt, de azért ha van vmi, írok...jah tényleg holnap találkozom a Szentváry Mikivel, csak úgy, dumálni...
soksok tsók és mivel a füyörészést már ellopták(!!!!) én azt mondom hajtogass kishajót!!!:)
pusz

maRcsek 2007.08.02. 08:55:04

Ó Kökim drága ne haragudjál má' hogy elloptam az összes ötleted, de látod, így van ez, aki korán kel...
Fiatal én is voltam, de pofátlan sose.
Apád szeret te meg le se szarod.
Csakhogy viduljatok kicsit a Volt fesztivál emlékén a "sivár" zarándoklás közben!
Írjatok mááár!!!

Laura 2007.08.02. 19:15:00

Sziasztok!Orulok Koki h jol sikerult Napoly!!!Annat en is puszilom egyebkent hova vettek ot fel?
Koszi maRis a tajekoztatas olyan jo olvasni Rolatok igy legalabb egy kicsit Veletek lehetek igzy szovegen keresztul!
Kepzeljetek mar bandank is van Olaszokkal megyunk egyutt es annyira jo fejek allandoan figyelnek rank!Egyutt kajalunk ma ok foznek nekunk!:-)mar varjuk
Probalok majd irni csak nem mindenhol van internet!:-(
Sok puszi mindenkinek
Tok jo h mentek a muv volgybe!Majd irdd meg maRis h milyen volt!Pusza

réka 2007.08.04. 18:35:49

Na bébikém, jó hallani felőled, és a képek még milyen szépek!!! Olyan jó neked, hogy életreszóló élményhez jutottál ezen a nyáron! Köki, meg maRis detto. Azért Nápoly, Veszprém, Volt, mind annyira jól hangzik, szóval csak annyi, hogy sajnálom hogy nem lehettem veletek, és irigykedem. De hát ez van, nekem ez jutott :D
Lau, egyébként minden okés velem is, dolgozgatok, már csak a hétfő-kedd szerda, aztán SZIGET!!!
A NYARAM FÉNYPONTJA!!!
NA, nem is olyan szar. Csak nem lesztek ott... És ezt nagyonnagyon fájlalom!!!
Na pussz, vigyázzatok az olaszokra!!!

maRcsek 2007.08.05. 23:23:14

Bébikém! Végre olvashatlak. Egyre durvább, hogy nem vagy itt. Iszonyúan hiányzol!
Képzeld épp Görcsönyben vagyok (béla itt dolgozik, Pécs mellett) irtó jó. Kapolcsról "közvetlenül" ide jöttem...
Kapolcs? ÁÁÁÁÁáááááá Iyen jó Kispálon nem is tudom hogy voltam-e már. Teljesen ugyanazt a koncertet adták le mint Veszprémben, de Kökivel meg Jetivel... Csak Te hiányoztál. Ordítottunk Ákost, meg Csigát, Meg Kökivel állati hangosan, hogy szeretkezni voltam, hogy játszák le végre, ÉS JÁTSZOTTÁK! és végig rád gondoltunk, és orgazmusunk volt, mint neked síelésen, éls Gyere már haza!!!
Tamás puszil!

Laura 2007.08.06. 20:20:24

Sziasztok!Megkaptam az smst koszonom!Barcsak otlehettem volna!Nagyon hianyoztok!Hallom mentek bulizni Norikahoz=-)Jo bulizast!Yetynek nagyon sok Puszi!Most Burgosban vagyok es mar csak 24 nap van hatra!!!
puszik (Tamasnak is)

kökusz(ahogy a yety mondaná) 2007.08.08. 16:37:47

Szevasssssssz!!!!!
Hát megjöttem a balatonról!!!és mingyá megyek a nórikáékhoz!
hát igen ahogy az smsben is írtam és a maris is írta baromi jóó volt a kispál!!!!ááá!
az Annát asszem kertészetire vették fel, az tuti hogy fizetősre.most épp assisiben van!
nagyon jó látni rólatok a képeket!!!naonnaon hiányzol!!!már számoljuk vissza a napokat!!!
a mai party is fura lesz nélküled...
már csak 22 nap...
pusz

Jön a Jeti... 2007.08.11. 10:48:21

Whoa!!!
Lányok... Minden elismerésem! Ha lehetek büszke, akkor büszke vagyok Rátok... Várunk haza Titeket nagyon!
(ÉS semmi veszekedés!!!)
Vigyázzatok magatokra!
Minden jót!

vincenso 2007.08.13. 08:36:37

Luigi!!!, újra megpróbálom hátha olvasod, bár némi kételyem azért van ezt illetően. Már elvonási tüneteim vannak, hogy nem vagy. Szecskába nem megyek nélküled, de tegnap voltam a komiban és tudod mit, nem volt jó. Nem, mert még jobban hiányoztál. Eszembe jutott, amikor együtt próbáltunk oda behatolni aztán a túl "divatos" rucink miatt mégse tettük. Én tegnap megtettem, pedig nem volt rajtam cápabőr ruci, még békatalp sem. Elmondhatatlanul büszke vagyok Rád! Rátok! És tudd, hogy lélekben mindig ott vagyok Veled.

maRcsa 2007.08.13. 17:28:53

Ó jajj Lójrám, de nagyon hiányzol!! Ma egész nap rádgondolok mindenféle apróság miatt. Elővettem pl azokat a képeket amiket veled festettem, elmentem úszni ahova együtt jártunk, megnéztem a filmet (megint) amit tőletek kaptam, meg most fogunk találkozni Bencéékkel, szóval legyél már itt, mert mostmár húsvér embert akarok látni, nem azt a vizuáklis alakot,. aki hülyeségeket beszél Csillaghegyenm a Héven:-)
Ugye nagyon jó ott nektek? Meséljetek, és küldjetek még képet!
Pussz

Zsuzsi 2007.08.14. 13:49:16

Vincsi-vencsi vincsenzo!!!!!!
Latom nagyon torekvo vagy a kutafajat!!:)
Jelentem ELOLVASTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zsuzsi 2007.08.14. 13:51:28

Vincsi vencsi vincsenzo!!!!!!!!
Latom nagyon torekvo vagy,nem adod fel a kutafajat!!!!!!!:)
Jelentem ELOLVASTAM!!!!!!!!!!!!!!!:D

Laura 2007.08.14. 13:57:41

Jajj!Szevasztok baratok!!!!!!!
Nagyon sok mar ez az egesz!!!HIANYOZTOK!
Yety koszonjuk az sms-t!Pusszancs!
Marisom mar csak 19 nap van hatra es mar ugy varom h lassalak Titeket!Es egyutt menjunk bulizni!
Most 3 napot pihiztunk mer mar szukseg volt ra!:-)
A zene ugy hianyzik, jaj maRis barcsak itt lennel es gitaroznal,enekelnel mar alig birom!
Kokusz Te is nagyon hianyzol!hallom h a Szabi csinal bulit nekem is irt megyunk ra?Mar ha en otthon leszek!
Sok puszi nektek!!!!!

réka 2007.08.17. 18:21:54

Jajjj Lau.... Tudom hogy én nem hiányzom neked, de Te nagyon!!!! Mármint igen, nekem! Látni akarlak, MaRiShoz hasonlóan... Meg bulizni akarok, meg újra Moog koncertet akarok VELETEK, meg hallani akarom ahogy énekled hangosan hogy Szeretkezni voltam, meg meg akarom ünnepelni, hogy felvettek, mert hát azóta sem tudtalak megölelni érte, és.... Igen.
Abbahagytam.

maRiss 2007.08.17. 18:36:04

Jujj Laum, tökre örülök neked, mostmár tényleg nincs olyan sok hátra!!! Holnap elmegyek gólyatáborba, amikor meg hazajövök, már csak kilencet kell aludni és itthon vagy. És közben lesz a Tátra is.
Réka ne félj, ha nem is hiszed, akkor is imádunk téged Lójra is meg én is:))))
No drukkolj a gólyatáborhoz, azért egy picit izgulok milyen lesz.
Légy jó! Vigyázz magadra! Puszi Flórának és Zsuzsinak is!

mata 2007.08.17. 18:53:12

Draga Lauram!! Kepzeld felvettek koleszba:))))5 percnyire van a sulitol,tehat megint aludhatok jo sokaig megorizve eddigi hagyomanyaimat!:)Mat nagyon Hianyzol,de ezt asszem nem kel mondanom:))Kitartas mar tenyleg nincs sok!!Csok Neked:) Zsuzsit,Florat puszilom!! hajraa!!!!

Laura 2007.08.17. 22:17:39

Hello!REKA NAGYON HIANYZOL!Tudod mennyi itt a sarga virag es mennyi lo szaladgal erre......?!:-)Es meg h nem gondolok Rad!
Mar ugy otthon lennek!!!!
Balazs nagyon orulok azert majd irjal mailt,melyik koleszba vettek fel?
maRis!!!!!vigyazz az e fele taborokkal ne rosszalkodj sokat bar Te nem is tudnal!!!:-)
Puszik

maRcsi 2007.08.26. 14:20:48

Én édes Laurám! Mindjárt hazajössz hallod? Úúúúúúú de várom már. Képzeld tegnap jöttem haza gólyatáborból, fú te ekkora élményt!!!! Iszonyú jó volt, elmondhatatlanul! Áááá:) Na nagyon várlak már már cvsak egy bő hét éééés itthon vagy és jajj de jó, és amint átlépted a magyar határt telefonálj, és mesélje el mindent, és találkozzunk, hogy végre ne csak vizuális ölelést kapj!
:))))))
Pussz!

réka 2007.09.03. 10:08:31

És hazaértetek... Szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy gratulálok!!! Büszkék vagyunk rátok, és örülünk, hogy végre itthon vagytok!!! Ma találkozunk, Laum!!!
süti beállítások módosítása